Underbara Helg

Alltså den här helgen har varit en av dom bästa helgerna på länge. I fredags for jag och Hampus till stan (Örnsköldsvik) vi åt lunch tillsammans på Max och hade det jättte mysigt.
Efter det for vi och spelade en runda Minigolf tillsammans och det är något jag i princip aldrig spelat, men vi fick en hel del rejäla skratt tillsammans och jag blev såklart dagens vinnare, haha🤪



Innan vi åkte hem åkte vi till en mysig lekplats här i Husum och fikade lite gotta.
När vi kom hem satte vi igång och fkyttade saker till vårt förråd, sen bar det av in till Ö-vik igen för att åka och umgås med min brorsa! Vi var där i drygt 6 timmar och snackade och hade det väldigt trevligt.

I lördags så var det Husumdagen och vi gick ut för att kolla lite och passade även på att köpa en gulligt babynest då det bara (nu) är 17 dagar kvar inför bf, så hoppas ju verkligen inte att det drar över då jag längtar tills liten är här.
Efteråt städa vi igenom lägenheten och packade in Hampus datastol i bilen och for mot Ö-vik. Vi åkte till brorsan och gav honom datastolen då den inte används av oss längre, sen åkte vi alla tre till Husum och vi spenderade resten av kvällen i lägenheten och satt och spelade, pratade och skrattade och hade en riktigt trevlig kväll, vid 03.00 så skjutsade vi hem brorsan och gick och la oss.
Igår så åkte vi till Hampus "pappa"och träffade han och hans flickvän och åt jätte god middag tillsammans och pratade och så. Sen gick vi ner till stranden då Malena(Hampus "pappas" tjej) ville ta bilder på mig och magen 😍 
Har haft en riktigt bra helg faktiskt. Det var väl allt för den här gången, ciao❤


Kommentera här: