snabbt inlägg + bilder pp lägenheten👍🤪

Så nu har det gått en väldigt lång tid sedan jag gjorde ett inlägg här och det har sin anledning. Jag och Hampus har nämligen ÄNTLIGEN flyttat till vår första egna lägenhet! Vi har bott här i snart 1 hel månad nu. Och nu har vi äntligen fått till det här hemma så nu ser det ut som ett riktigt hem. Jag tänkte dela lite bilder på hur det ser ut i vår lilla lägenhet så det kommer i slutet av detta inlägg.
Inte så mycket har hänt under den här tiden faktiskt. Det har varit väldigt lugnt för oss. Och nu är det 3 veckor kvar innan bf! Så sjukt att det är så nära nu, magen har blivit såå tung och det är allt jobbigare att göra de dagliga sysslor som måste göras. Men det är ju förståeligt nu när det är så nära. Tiden har bara flygit förbi. Tyvärr orkar jag inte riktigt skriva ett super långt i lägg då jag måste skriva från min telefon. Jag har nämligen inte längre en dator 😭 Min dataladdare har pajat helt och jag har inte råd att köpa en ny då de skulle kosta mig 700 kr!! Så jag gråter väldigt mycket inombords just nu. Men jag kommer fixa det där nån dag jag får tillbaka min ork haha😂❤
Men här kommer lite bilder på lägenheten, inte de bästa men de går att se lite  grann hur vi har det här hemma❤















Kommentera här: