Ännu en kväll/natt med Frank

Det här med att vara mamma är inte enkelt. Sen jag blev mamma har jag vuxit ur nästan alla mina kläder. För stunden äger jag 6 tröjor som jag "kan" ha och 3 par tights och någon enstaka bh. 
Det är inte direkt rolig att kliva upp på morgonen och känna "jag har inga kläder som jag kan ha som faktiskt passar mig bra". Det gör livet lite tråkigare. Så till jul hoppas jag nästan på att jag kommer få presentkort så jag kan få köpa lite nytt, som faktiskt passar min kroppsform och som är  i min storlek. Dessutom måste jag hitta ett par byxor som jag kan bära.
Men aja, önska får man alltid.
Just nu sitter jag vaken med Frank då han inte riktigt vill sova, och maken min ligger och sover. 
Nä fortsätta nu med att försöka få Frank att sova sen så blir det att gå och lägga sig.

Kommentera här: